PATROCINIS > ESPORTS

Trailwalker 2018

Inscriu-te a l'Oxfam Trailwalker 2018

L'Oxfam Trailwalker és una iniciativa que té l'objectiu de lluitar contra la pobresa i la fam al món. Cada equip format per 6 participants recorre un total de 100 quilòmetres en un màxim de 32 hores. La Trailwalker aconsegueix donatius els quals Oxfam Intermón destina a més de 400 projectes de cooperació, acció humanitària, comerç just i sensibilització, de més de 90 països.

Els que equips recapten un mínim de 1.500 euros per participar en un repte esportiu que requereix la participació de 4 marxadors i 2 persones de suport amb cotxe. Una experiència que neix amb la voluntat d'apropar l'accés a l'aigua potable a milions de persones del món perquè puguin tenir una vida digna.