PATROCINIS > ESPORTS

Un any més organitzem el Trofeu d'esquí Fundació Jesús Serra, que aquest 2018 celebrarà la seva 11a edició. La cita serà a Baqueira Beret del 9 a l'11 de març.

El Trofeu Fundació Jesús Serra té com a objectiu unir el món de l'esport amb el de la formació mitjançant la pràctica de l'esquí, activitat a la qual Jesús Serra Santamans, fundador del Grupo Catalana Occidente, va estar molt vinculat. No només com a promotor de l'estació d'esquí Baqueira Beret, sinó també com a practicant i apassionat d'aquest esport durant tota la seva vida.

Les inscripcions es poden realitzar a través del club que es formi part o de manera independent en aquesta web. L'últim dia per inscriure's és el dijous 8 de març fins a les 23:00h. Places limitades a 500 participants.