PATROCINIS > INVESTIGACIÓ I DOCÈNCIA

Premi a la Investigació

1.ª edició Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra

La Fundació Jesús Serra dins del marc de suport a la investigació convoca la primera edició del Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra amb l’objectiu de reconèixer l’excel·lència i el nivell d’investigació desenvolupat per investigadors espanyols dels camps de la nutrició, l’alimentació i la salut, en els seus àmbits d’investigació bàsica, clínica, epidemiològica i tecnològica.

El Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra va dirigit a investigadors de fins a 45 anys, espanyols que portin un mínim de tres anys fent un treball d’investigació a Espanya. Per poder participar, els candidats hauran de ser proposats per persones vinculades a universitats, hospitals o centres d’investigació d’Espanya.

La data límit per l’enviament de candidatures s’inicia l’11 de desembre del 2017 i finalitza el 9 de març del 2018, ambdós inclosos.