El Grup Catalana Occident

Els pilars del Grup Catalana Occident s'assenten en la constitució, el 1864, de la Sociedad Catalana de Seguros Contra Incendios a Prima Fija. No obstant això, la veritable arrencada de la companyia es produeix ja en el segle XX, sota la direcció i la visió empresarial de Jesús Serra Santamans, qui va expandir el Grup per tot Espanya quan va estendre'n l'àmbit d'actuació i va ampliar-ne la gamma de productes, destinats a cobrir totes les necessitats de famílies i empreses.

Actualment, el Grup Catalana Occident és una de les majors companyies asseguradores del nostre país (ocupa el 6è lloc al rànquing d'entitats asseguradores a escala nacional, per volum de primes, i el 2n a escala mundial pel que fa al negoci de l'assegurança de crèdit), amb una àmplia experiència, una històrica i contrastada solvència, i una gestió coherent i rendible. A més, el Grup cotitza a la borsa i compta amb Atradius al seu hòlding, companyia que opera a 50 països.

El Grup basa la seva activitat en el sector de les assegurances en el seu sentit més ampli, ja que contempla, per mitjà dels seus 6.500 empleats i 20.000 mediadors, tots els rams i productes.

Per obtenir més informació sobre els productes i serveis que ofereix el Grup Catalana Occident, pots consultar-ne la web:

www.grupcatalanaoccident.com