Objectius

La Fundació Jesús Serra treballa per aconseguir una societat millor i, per assolir-lo, inspirada per l'esperit humanista que va caracteritzar Jesús Serra Santamans, fundador del Grup Catalana Occident, es guia sempre per valors com la solidaritat, l'esforç i el treball en equip.

L'esperit humà i emprenedor de Jesús Serra ha portat la Fundació a impulsar, any rere any, multitud de projectes, que inclouen programes d'investigació, esdeveniments culturals, torneigs esportius i altres accions amb què es concedeixen beques als estudis i es promociona un gran nombre de projectes socials.

Entre les entitats a les quals la Fundació presta ajut, hi ha el Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas de Madrid (CNIO), la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), la Fundación ESADE, la Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Física (FEDDF), la Fundación Deporte y Desafío, Manos Unidas, Médicos sin Fronteras, la Fundación Prevent o el Banco de Alimentos.

Els plans de futur de la Fundació, que creix de manera constant, reflecteixen la seva continuïtat com a mecenes d'iniciatives valuoses per a col·lectius diversos, la gestació de nous projectes i l'ampliació de la seva àrea d'actuació.