PATROCINIS > MÚSICA I POESIA

Concert de Regina Chernychko a Madrid 2017

El proper dijous 26 d'octubre de 2017 Regina Chernychko, guanyadora del Concurs Maria Canals 2014, oferirà un concert a Madrid.

La jove pianista de 27 anys, Regina Chernychko, ha estat la guanyadora de la 60a edició del Concurs Internacional de Música Maria Canals. La prova final es va celebrar, com és habitual, al Palau de la Música Catalana, amb un jurat presidit per Carlos Cebro, que va otorgar-li el primer premi, dotat amb 15.000 euros i una gira de recitals i concerts de la mà de la nostra Fundació.

Chernychko, nascuda a Charkiw, es va iniciar en el piano amb la formació a l'Escola Especial Intermitja de la seva ciutat natal, de la mà d'Irina Surjenko. També va rebre lliçons de la seva mare, Inna Chernychko i de professors com Zaharova Svetlana, OlgaRissin-Morenova, Leonid Margarius i Ralf Gothóni.

Regina ha ofert concerts entre d'altres, amb la Orquestra Filarmònica de Charkiw, la Simfònica de Roma, la Orquestra Mediterrània de Càmara i la Orquestra Simfònica del Vallès. Tambié ha guanyat premis com el Diploma F. Chopin, l'Stupen K. Masterstvu, el Ricard Viñas de Lleida i ara hi pot afegir el Maria Canals.