PATROCINIS > SOLIDARITAT

Fundació Prevent

La Fundación Prevent té l'objectiu de preservar la seguretat i la salut dels treballadors, així com de facilitar la inclusió laboral i social de les persones amb discapacitat. Aquests dos objectius constitueixen els pilars del conjunt d'accions que aquesta entitat desenvolupa i per als quals la Fundació Jesús Serra ha volgut prestar-li ajut.

El passat dimarts 28 de novembre a l'Auditori Fòrum de Barcelona es va celebrar la XI edició de la Cerimònia d'Entrega de Beques Prevent. Es van entregar un total de 113 beques que tenen l'objectiu de facilitar la formació de persones amb discapacitat.

Amb el seu programa de beques, la Fundación Prevent aposta per adoptar polítiques i mesures destinades a facilitar la formació de persones amb discapacitat i a apropar-les als estudis adients en funció de les seves preferències personals i la seva vocació professional.