PATROCINIS > SOLIDARITAT

Fundació Prevent

La Fundación Prevent té l'objectiu de preservar la seguretat i la salut dels treballadors, així com de facilitar la inclusió laboral i social de les persones amb discapacitat. Aquests dos objectius constitueixen els pilars del conjunt d'accions que aquesta entitat desenvolupa i per als quals la Fundació Jesús Serra ha volgut prestar-li ajut.

Gràcies al suport d'entitats com la nostra, la Fundación Prevent entrega anualment beques per a persones amb discapacitat que desitgen cursar una formació superior o universitària. La cerimònia d'aquest any es celebrarà el pròxim dimarts 28 de novembre.

Amb el seu programa de beques, la Fundación Prevent aposta per adoptar polítiques i mesures destinades a facilitar la formació de persones amb discapacitat i a apropar-les als estudis adients en funció de les seves preferències personals i la seva vocació professional.