PATROCINIS > SOLIDARITAT

Per un món igualitari: les beques de la Fundación ARED

La gran majoria de les iniciatives de caràcter social a les quals la Fundació Jesús Serra dóna suport tenen un objectiu principal: aconseguir un món amb menys desigualtats, les quals es poden deure a factors molt diversos, com discapacitats físiques o psíquiques, dificultats econòmiques lligades a una regió determinada… i, fins i tot, qüestions relacionades amb la desigualtat de gènere.

Pel que fa a aquest darrer cas, cal destacar la inestimable tasca de la Fundación ARED, una organització que treballa per la integració social i laboral de persones en situació d'exclusió, especialment, de dones procedents de centres penitenciaris i de serveis socials.

A aquesta tasca hi ha volgut contribuir la Fundació Jesús Serra amb l'impuls dels programes de beques de formació (cursos de forneria, catering, administració…) que la Fundación ARED ofereix als seus beneficiaris amb l'objectiu que puguin augmentar les seves possibilitats d'incorporació al mercat laboral.

I és que no hi ha dubte que disposar d'una feina és comptar amb una font de recursos econòmics i de realització personal que, sens dubte, contribuirà molt positivament a la reinserció social d'aquelles persones que, malauradament, es troben en una situació d'exclusió per culpa d'un passat que mai no hauria d'anul·lar el seu futur.